Improve en Innovate

Verlaag je ICT kosten en stijg in kwaliteit binnen je gemeente

Improve & Innovate levert vele voordelen voor ICT-managers en ICT-directeuren bij gemeenten op:

> Realiseer grote besparingen op ICT kosten

> Verhoog je kwaliteit met 100%

> Creëer optimaal Opdrachtgeverschap

> Realiseer de beste resultaten van ICT-leveranciers

Wil je ECHT besparen op ICT kosten en honderd procent stijgen in kwaliteit?

Veel ICT-managers, ICT-directeuren, CIO's en wethouders met ICT in hun portefeuille binnen gemeenten laten geld liggen. Ze geven vaak miljoenen aan ICT uit, maar bereiken niet de besparingen op ICT kosten en de stijging in kwaliteit die ze echt willen bereiken. Ze werken met verouderde contracten, lopen vast in de bedrijfsvoering en onderhandelen niet echt met ICT leveranciers. Ze hebben te maken met overvolle agenda's en worden door de waan van de dag geleefd.

Met als gevolg ICT-managers en hun medewerkers die uitgeput en gefrustreerd raken waardoor privé en werk totaal uit balans is.

Maar dit hoeft niet zo te zijn en kan ook anders. Improve & Innovate is erop gericht je hierbij te helpen. Het helpt je om grote besparingen op ICT kosten te realiseren én waar nog meer besparingen liggen. De kwaliteit binnen de gemeente met honderd procent te verhogen. Dit schept ruimte, rust en plezier binnen de afdeling en de gemeente. Er is meer financiële ruimte voor doorontwikkeling en innovatie waardoor ICT-managers en medewerkers meer plezier in hun werk krijgen.

Improve & Innovate leert je:

  • Hoe je op een snelle manier op ICT kosten bespaart en waar de grootste besparingen liggen
  • Hoe je samen werkt met de ICT-leverancier op zo'n manier dat de kwaliteit stijgt
  • Hoe je optimaal Opdrachtgeverschap creëert, zodat je de beste resultaten van ICT-leveranciers kunt realiseren


"Pak de regie en zorg dat je ICT-leverancier actief met je samen werkt". 

Wat klanten zeggen

Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties/Logius

Strategisch Contract- en Leveranciersmanager ICT Contractmanagement

"The time that I worked with Natascha I got to know her as a driven professional with good knowledge of ICT and determined to find the best solution for the organisation. I wish her a lot of succes."

Ton Behre (Teamleider Sourcing en Contractmanagement at Logius)

Uitgebreide Testimonal voor gemeente Ede is op te vragen

Over CubIC Solutions - Natascha van Stuijvenberg

CubIC Solutions is opgericht door Natascha van Stuijvenberg. Natascha is één van de bekendste experts op het gebied van ICT Contracten en samenwerking met ICT-leveranciers binnen de Nederlandse overheid. Ruim 25 jaar ervaring binnen het bedrijfsleven, de Rijksoverheid als bij gemeenten. Ze heeft aanzienlijke besparingen op ICT kosten gerealiseerd én de kwaliteit met 100% verhoogd. 

Specialistische opleidingen en trainingen heeft Natascha gevolgd op het gebied van: Inkoop - Opleidingen NEVI,  ICT-contracten bij diverse ICT advocaten, ITIL, Privacy (DPO opleiding Considerati) & Security.

"Altijd met positief resultaat en een tevreden klant".


Wil je ook mee doen?

CubICs Improve & Innovate is niet voor iedereen geschikt. Alleen voor gemeenten die echt resultaten willen behalen en hierin willen investeren. Het programma is voor ICT managers, CIO's en Concern directeuren met ICT in hun portefeuille bij gemeenten, die ECHT besparingen op ICT kosten willen realiseren én stijging van kwaliteit binnen hun gemeente.

Je kunt je opgeven voor een gesprek met ons. In dit gesprek, dat geheel vrijblijvend is, nemen we je mogelijkheden en kansen door voor jouw gemeente om grote besparingen op ICT kosten en stijging in kwaliteit te realiseren.