EXCLUSIEF

Binnen uw gemeente wordt hard gewerkt om de processen op orde te krijgen. De digitale ontwikkelingen gaan snel. Uw klanten verwachten van u dat u meegaat met deze ontwikkelingen. Intussen zijn er een aantal IT inkooptrajecten/aanbestedingstrajecten met succes afgerond, is het contract ondertekend en maakt uw gemeente gebruik van de dienstverlening. Toch is er één specifiek contract dat niet lekker loopt, problemen met de leverancier en de nodige discussies.

Grote kans dat het contract dat u bijvoorbeeld 2 jaar geleden heeft ondertekend onlangs tijdens een discussie met de leverancier weer uit de kast heeft gehaald.

  • Wat is er ook al weer afgesproken?
  • De beheerkosten zitten toch in de prijs die we maandelijks betalen? Of betalen we nu dubbel?
  • Wat hebben we over releases afgesproken? en
  • Wie is nu verantwoordelijk voor het technisch applicatiebeheer?

Intussen bent u alweer enkele discussies en meetings verder en is de situatie geëscaleerd. Om de boel te sussen en de immers al jarenlange goede relatie met de leverancier te behouden, heeft u de laatste grote factuur die on hold stond, maar betaald.

U heeft diverse pogingen ondernomen om het op de rit te krijgen, maar u voelt dat er meer nodig is. Wie helpt u verder?

HET IDEALE PLAATJE

Stelt u zich eens voor dat de dienstverlening die u gecontracteerd heeft weer goed loopt, dat de relatie met uw leverancier weer aangenaam is en dat er door beide partijen resultaatgericht wordt gewerkt. 

Maar hoe bereikt u dat? Wat u nodig heeft is een professional die u begrijpt, die zich kan inleven in uw gemeente/organisatie, die u de tools aanreikt en u persoonlijk begeleid.

EXPERTISE

Door mijn expertise en meer dan 25 jaar ervaring zowel binnen het bedrijfsleven, de Rijksoverheid en gemeenten heb ik mijn kennis rondom inkoop- en leveranciers- en contract management opgedaan. Van eenvoudige inkoop-/contractmanagement vraagstukken tot complexe en politiek gevoelige. Ik ben met ICT inkooptrajecten gestart en ben meegegroeid met de ontwikkelingen binnen leveranciers- en contract management. Diverse organisaties heb ik ondersteund met het managen van strategische contracten. Altijd met positief resultaat en een tevreden klant. Ik ben een echt 'relatiemens'. Dit neem ik mee als ik leveranciers en contracten ga managen. Het contract zelf is een papieren versie van de afspraken die vastgelegd zijn, maar dit gaat pas leven als je in ziet dat "de mens" (lees: de relatie tussen de 2 contractpartijen) het meest belangrijke is bij het managen van het contract. Lees meer over mij.

DIGITALE ONTWIKKELINGEN

De wereld verandert, verandert u mee? Door de komst van de nieuwe digitale ontwikkelingen zoals, smartphone, Cloud diensten, Big Data, Informatiebeveiliging etc. heeft dit impact op uw dienstverlening. Welke digitale ontwikkelingen heeft u al in uw organisatie en welke afspraken heeft u reeds vastgelegd?

Stel dat u een SAAS dienst heeft afgenomen en de dienstverlening stopt of uw leverancier gaat failliet. De bedrijfscontinuïteit is in gevaar. Wat heeft u dan geregeld? Het is zaak om continuïteit en risicomanagement te regelen.

INVESTERING CUBIC SOLUTIONS EXCLUSIEF

CubIC Solutions Exclusief vergt een investering in tijd en geld. Met het concrete plan kunnen we snel aan de gang en stappen zetten.

De tijd en de energie die u nu al kwijt bent aan eindeloze discussies met uw leverancier, hoge kosten en verminderde kwaliteit van dienstverlening doet u wellicht nu besluiten de stap te nemen.

Deze exclusieve vorm met een persoonlijke begeleiding is alleen voor managers, directeuren en wethouders die echt willen investeren in grote besparingen op IT kosten én 100% hogere kwaliteit en zich daar ook voor willen inzetten.

BESCHIKBAARHEID

CubIC Solutions Exclusief is een exclusieve persoonlijke programma. Wij houden rekening met uw agenda, maar het kan voorkomen dat ons programma vol zit. CubIC Solutions Exclusief wordt slechts twee keer per jaar gegeven. Wij raden u aan snel aan te melden.

NEEM DE STAP NAAR 

Vraag een gesprek aan.